smartAccess

Monitorowanie szerokiego dostępu w SAP ERP dla konsultantów i administratorów

smartAccess - szerokie uprawnienia pod kontrolą

Aplikacja smartAccess pozwala uzyskać dostęp do szerokich uprawnień w systemie SAP i jednocześnie kontroluje ryzyko
wynikające z ich czasowego przydzielenia. Jest to możliwe dzięki zaawansowanym mechanizmom logowania zdarzeń.

Kiedy warto?

Jak może wyglądać ten proces - gotowe rozwiązanie

Podsumowanie - dlaczego warto?

smartAccess daje pełną elastyczność działań potrzebną do wykonania prac konserwacyjnych a jednocześnie posiada mechanizmy kontrolowania ryzyka wynikającego z szerokich uprawnień

Głowne funkcjonalności smartAccess

Galeria ekranów smartAccess

Referencje

FAQ - dowiedz się więcej o smartAccess

smartAccess to usługa niezbędna z punktu widzenia bezpieczeństwa w procesach i działaniach biznesowych prowadzonych w systemie SAP. Poniżej znajdziecie Państwo odpowiedzi na najczęstsze pytania dotyczące oferowanego rozwiązania.

Aplikacja smartGRC to osobny system, który może być zainstalowany u Państwa w środowisku lub być dostępny w chmurze. Instalacja systemu wiąże się z przygotowaniem serwera aplikacyjnego (Windows) oraz bazodanowego (SQL).

Aplikacja smartGRC łączy się poprzez dedykowany dla systemów JAVA interface SAP – połączenie JCo. Do pobierania danych z systemu SAP używane są standardowe programy SAP uruchamiane do odczytu danych z paramerami wskazanymi przez smartGRC

3-4 tygodnie, przy założeniu wykorzystania standardowego procesu oraz nie więcej niż 10 kont dla administratorów i konsultantów w 2-3 systemach SAP. Większa ilość kont lub systemów SAP generuje dodatkową złożoność w procesie implementacji (proces konfiguracji, szkolenia i tranzycji wiedzy), który się zwiększa się wraz ze wzrostem interesariuszy i obsługiwanych systemów SAP. Czas trwania bardziej złożonych projektów nie przekracza jednak 3 m-c.

Produkt posiada szersze spektrum raportowanych informacji realizowanych w trakcie sesji specjalnej / awaryjnej niż alternatywne produkty na rynku. Są to między innymi utworzone dokumenty finansowe lub magazynowe oraz szczegółowe dokumenty zmian. Posiada wbudowane zabezpieczenia w sytuacji kiedy administrator próbuje wykonać sesję awaryjną z pominięciem smartAccess (raportowane są użycia). Jest intuicyjny w użyciu w oparciu o znane środowisk przeglądarki internetowej.

Tak system potrafi obsłużyć dowolny system, również inny niż ten oparty o technologię ABAP, jednak w takiej sytuacji konieczne jest przygotowanie dedykowanego konektora co może wydłużyć proces wdrożenia i instalacji. Na ten moment system posiada konektory do: Active Directory, Remedy i Service desk.

Chcę zobaczyć, jak działa smartAccess

Wypełnij poniższy formularz, a skontaktujemy się z Tobą i zaprezentujemy ofertę oraz możliwości modułu.