smartAccess
Monitorowanie szerokiego dostępu w SAP ERP dla konsultantów i administratorów
smartAccess - szerokie uprawnienia pod kontrolą
Aplikacja smartAccess pozwala uzyskać dostęp do szerokich uprawnień w systemie SAP i jednocześnie kontroluje ryzyko
wynikające z ich czasowego przydzielenia. Jest to możliwe dzięki zaawansowanym mechanizmom logowania zdarzeń.
Kiedy warto?
- Częsta potrzeba pracy w systemach IT (SAP) z użyciem szerokich uprawnień
- Dużo projektów IT i zgłoszeń z biznesu w zakresie wsparcia i zmian w systemie
- Wiele systemów do obsługi, duża ilość administratorów i konsultantów
- Powtarzające się rekomendacje audytowe aby kontrolować ten proces lepiej / dokładniej
Jak może wyglądać ten proces - gotowe rozwiązanie
Podsumowanie - dlaczego warto?
smartAccess daje pełną elastyczność działań potrzebną do wykonania prac konserwacyjnych a jednocześnie posiada mechanizmy kontrolowania ryzyka wynikającego z szerokich uprawnień.
Głowne funkcjonalności smartAccess:
- Narzędziowe wsparcie dla procesu zarządzania szerokimi dostępami - spełnienie wytycznych audytowych
- Gotowe przepływy pracy wspierające proces wnioskowania, zatwierdzania i przeglądania akcji na szerokich uprawnieniach
- Wbudowane mechanizmy kontrolne w proces - brak możliwości zatwierdzania logów z własnej sesji (zasadach 4 eyes principle)
- Dostępne dane dotyczące uruchomionych na sesji transakcji, programów, zmiany w obiektach biznesowych
- Dostępne dane dotyczące zaksięgowanych dokumentów finansowych i magazynowych
Galeria ekranów smartAccess
Referencje
FAQ - dowiedz się więcej o smartAccess
Aplikacja smartGRC to osobny system, który może być zainstalowany u Państwa w środowisku lub być dostępny w chmurze. Instalacja systemu wiąże się z przygotowaniem serwera aplikacyjnego (Windows) oraz bazodanowego (SQL).
Aplikacja smartGRC łączy się poprzez dedykowany dla systemów JAVA interface SAP – połączenie JCo. Do pobierania danych z systemu SAP używane są standardowe programy SAP uruchamiane do odczytu danych z paramerami wskazanymi przez smartGRC
3-4 tygodnie, przy założeniu wykorzystania standardowego procesu oraz nie więcej niż 10 kont dla administratorów i konsultantów w 2-3 systemach SAP. Większa ilość kont lub systemów SAP generuje dodatkową złożoność w procesie implementacji (proces konfiguracji, szkolenia i tranzycji wiedzy), który się zwiększa się wraz ze wzrostem interesariuszy i obsługiwanych systemów SAP. Czas trwania bardziej złożonych projektów nie przekracza jednak 3 m-c.
Produkt posiada szersze spektrum raportowanych informacji realizowanych w trakcie sesji specjalnej / awaryjnej niż alternatywne produkty na rynku. Są to między innymi utworzone dokumenty finansowe lub magazynowe oraz szczegółowe dokumenty zmian. Posiada wbudowane zabezpieczenia w sytuacji kiedy administrator próbuje wykonać sesję awaryjną z pominięciem smartAccess (raportowane są użycia). Jest intuicyjny w użyciu w oparciu o znane środowisk przeglądarki internetowej.
Tak system potrafi obsłużyć dowolny system, również inny niż ten oparty o technologię ABAP, jednak w takiej sytuacji konieczne jest przygotowanie dedykowanego konektora co może wydłużyć proces wdrożenia i instalacji. Na ten moment system posiada konektory do: Active Directory, Remedy i Service desk.
Chcę zobaczyć, jak działa smartAccess
Wypełnij poniższy formularz, a skontaktujemy się z Tobą i zaprezentujemy ofertę oraz możliwości modułu.
- emergency access
- SAP security
- firefighter